FAQ
ВЪПРОСИ ОТНОСНО ПОРЪЧКИ
-
Ако продуктът не е на склад, как ще разбера кога ще бъде наличен отново?
Регистрираните клиенти имат възможност да натиснат „следете наличността“ за желания продукт. Веднага щом продуктът бъде наличен отново, те ще получат известие по имейл. -
Не мога да намеря желания продукт в магазина. Можете ли да го поръчате за мен?
Ако желан продукт не е на склад, можете да се информирате по имейл или телефон. Алтернативно можете да „следите наличността на продукта” (ако сте регистриран клиент). -
Имам нужда от индивидуална оферта за училище, клуб или организация. Какво трябва да направя?
В такъв случай, моля свържете се с нас по имейл. Ще подготвим индивидуална оферта с отстъпка. -
Получих продукт, който се различава от поръчката ми. Как да постъпя?
В такъв случай ние ще покрием разходите за връщане или смяна на продукта. При по-големи количества поръчки, това понякога може да се случи. Ще се опитаме да разрешим проблема възможно най-бързо. -
Имам проблем с изпращането на поръчката. Къде мога да намеря помощ?
Можете да се свържете с нас по имейл или телефон. Ще се опитаме да завършим поръчката заедно с вас. -
Мога ли да променя или анулирам поръчка?
Разбира се, можете да анулирате поръчката. Моля информирайте ни възможно най-бързо, за да можем да анулираме поръчката преди изпращането й. -
Как да разбера дали продуктът е наличен?
Продукти, маркирани като „наличен на склад“ или „наличен“, са в 99% налични. Ако по погрешка такъв продукт не е наличен, ще ви уведомим незабавно и ще ви предложим отстъпка като компенсация. -
Какъв е времето за доставка, ако продуктът е наличен на склад?
Стандартно време за доставка до България е 3-4 работни дни.
ВЪПРОСИ, СВЪРЗАНИ С ПЛАЩАНЕ
-
Бих искал да платя онлайн, но се притеснявам, че може да загубя пари. Как да постъпя? Сигурен начин за плащане е чрез PayPal – ако продуктът не ви бъде доставен, можете да потърсите помощ директно от PayPal.
-
Как мога да платя? Можете да платите онлайн с карта чрез STRIPE или PAYPAL. Също така можете да платите с банков превод. Данните за плащане с превод се изпращат автоматично с потвърждението на поръчката.
-
Къде мога да намеря фактурата за стоката? Фактурата ще намерите в пакета. Ако я загубите, можете да поискате копие от фактурата по имейл.
-
Как мога да получа поръчката си възможно най-бързо? Изпращаме стоките след получаване на плащането. В случай на плащане чрез STRIPE или PAYPAL, получаваме известие за плащане почти незабавно и стоките са готови за изпращане. Поръчките "с наложен платеж" се изпращат незабавно (плащате при получаване директно на куриера).
-
Как работи плащането чрез банков превод? В случай на банков превод изпращаме стоките след като плащането бъде кредитирано по нашата сметка. Това може да отнеме 1-2 дни.
-
Какъв е проверочният номер на картата при плащане с кредитна/дебитна карта? Проверочният номер се намира на гърба на вашата карта. Това е трицифрен номер (CVV).
ВЪПРОСИ ЗА ДОСТАВКАТА НА СТОКИ
-
Къде е моята поръчка? Веднага след изпращане на поръчката ще ви изпратим „номер за проследяване” на вашата пратка. Така можете да проверите къде се намира вашата пратка в дадения момент.
-
Номерът за проследяване на пратката не работи? Понякога може да се случи, че „номерът за проследяване” на пратката ще стане активен чак вечерта. Ако „номерът за проследяване” на пратката не функционира и на следващия ден, свържете се с нас и ще се опитаме да решим проблема.
-
Продуктът ми беше доставен повреден? Ако куриерът ви предаде видимо повредена пратка, молим да направите снимкова документация и евентуално да поискате от куриера да състави рекламация. В случай на повреда на съдържанието на пратката, незабавно се свържете с нас чрез имейл или телефон. Рекламацията на такъв повреден продукт ще решаваме с куриерската служба (GLS или DPD).
-
Продуктът не ми харесва и искам да го върна. Как да постъпя? Молим да ни информирате първо чрез имейл и ще се опитаме да намерим най-идеалния вариант за връщане на продукта. Разбира се, можете да върнете продукта в рамките на 30 дни без да посочвате причина. В този случай можете да го изпратите на адреса посочен във фактурата.
-
Кога ще бъде изпратена моята поръчка? Всички заплатени поръчки, които получим през работните дни до 15:30 часа, изпращаме още същия ден. В случай че това не е възможно, ще ви информираме чрез имейл.
-
В кои страни доставяте? Чрез xtremgear.bg може да се доставя само в България. За други страни моля, използвайте нашите други онлайн платформи.
-
Какви са разходите за транспорт? За поръчки с обща стойност до 180 BGN начисляваме такса за доставка в размер на 10 BGN. Всички поръчки над 180 BGN имат доставка БЕЗПЛАТНО.
-
Направих няколко поръчки. Може ли поръчките да бъдат комбинирани? Ако стоките не са изпратени все още, можем да комбинираме вашите поръчки в една. Ако общата стойност на вашата поръчка надхвърля 180 BGN, ще имате право на безплатна доставка. Ако сте платили за транспорт, те ще ви бъдат възстановени.